Opstart

Opstartssamtalerne danner udgangspunktet for et godt samarbejde

Vi vil allerede før opstarten i børnehaven tage initiativ til at få en samtale med jer, hvor vi får en dialog om jeres barn og det kommende samarbejde.

I vil få tilsendt materiale, som I skal forholde jer til inden samtalen.

Til samtalen og den efterfølgende rundvisning deltager I som forældre og jeres barns kontaktpædagog.

Vi vil blandt andet gerne i dialog med jer om, hvad omstillingen til børnehaven indebærer, selve opstart samt få nyttig vider om jer og jeres barn.

Ved behov deltager tidligere pasningstilbud (dagpleje eller vuggestue) i en del af samtalen.

Troldehøjs anbefalinger til opstart

Vi opfordrer til, at I kommer på besøg inden jeres barn starter hos os, så jeres barn har set børnehaven, legepladsen og nogle af de voksne.

I er desuden altid velkommen til at besøge vores legeplads i weekenderne, hvor den altid er åben.

På baggrund af erfaring anbefaler vi, at jeres barn har korte dage den første uge, når jeres barn starter i Troldehøj.